graphicshop Logo027 - قوانین فروشگاه

شرایط و قوانین فروشگاه محصولات گرافیکی

از جایی که مشتریان ما اغلب از طریق وب و یا سایر شبکه‌ها با ما آشنا شده و اقدام به تماس و سفارش‌گذاری می‌نمایند موظف به مطالعه دقیق قوانین ما هستند و هر نوع پرداخت به ما در حکم آگاهی قبلی از قوانین گرافیک شاپ (نگارستان مهر) و پذیرش آنها تلقی می‌گردد و عذری در این زمینه پذیرفته نخواهد بود. همچنین نگارستان مهر حق دارد به فراخور زمان و نوع خدمات، این صفحه را بدون اطلاع قبلی ویرایش و بروزرسانی نماید، هر چند نتیجه تغییرات از طریق ایمیل نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

سیاست حفظ حریم شخصی کاربران

  • گرافیک شاپ  متعهد است که حریم شخصی کاربران خود را حفظ نماید. بدین منظور خود را ملزم به رعایت استانداردهای جهانی مورد نیاز در جمع‌آوری و حفاظت  داده‌ها می‌داند.
  • مشاهده صفحات وب‌سایت‌ ما نیازمند دادن اطلاعات از سوی کاربران نمی‌باشد، اما برخی موارد از جمله ارائه خدمات بصورت الکترونیکی  و غیر حضوری مستلزم دریافت اطلاعات شخصی شما بوده  و پس از تحلیل اطلاعات این خدمات به شما ارائه می‌گردد. این اداره کل در تمامی این موارد متعهد به حفظ اطلاعات شخصی شما می‌باشد و به هیچ وجه اطلاعات فردی و شخصی کاربران خود را افشا نمی‌کند. در ادامه اقلام اطلاعاتی مورد نیاز و نحوه جمع‌آوری و کاربرد آن‌ها به اجمال بیان شده است.
  • ما حفظ امنیت اطلاعات شخصی شما را امری بسیار جدی و مهم می‌دانیم و در  پورتال  خود از سیاست‌های امنیتی و فناوری‌هایی استفاده می‌کنیم که برای محافظت از اطلاعات شخصی طراحی شده‌اند. همچنین از روش‌ها و دستورالعمل‌های امنیتی سختی که قوانین حفظ حریم خصوصی کاربران به آنها نیاز دارد، پیروی می‌کنیم. این روش‌های محافظتی ذخیره سازی، استفاده و انتشار همه اطلاعات شما را دربر می‌گیرد و از دسترسی و استفاده غیر مجاز از این اطلاعات جلوگیری می‌کند.
  • در بخش پیوندها، پیوندهای فعال به وب سایت‌های دیگر وجود دارد که متعلق به سایت‌های دیگر هستند. این وب سایت‌ها قوانین و کوکی های مختص خودشان را دارند که ما پیشنهاد می‌کنیم  قبل از استفاده از این وب سایت‌ها، قوانین آنها را مطالعه کنید.
  • هرگونه تغییرات آتی در خط مشی حفظ حریم خصوصی ما بر روی سایت قرار خواهد گرفت و در صورت نیاز از طریق ایمیل نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

حقوق مشتریان

۱- گرافیک شاپ متعهد است که فایل تولیدی ارائه شده، ازاستاندارد فنی لازم برای رفع نیاز شما برخوردار باشد. بدیهی است مرجع تشخیص کیفیت فنی محصول، انجمن طراحان گرافیک ایران و یا اعضای مورد تأیید این انجمن خواهند بود.

۲- در صورت وجود هرگونه نقص فنی در ساختار فایل، که مانع از بهره برداری مشتری در سیستم رایانه باشد،گرافیک شاپ متعهد به رفع و جایگزینی آن در پنل کاربری کاربر و اطلاع رسانی به ایشان می‌باشد.

۳- در صورت اثبات تهی بودن یا خرابی پکیج خریداری شده، فروشگاه فوراً اقدام به جایگزینی آن در پنل کاربری مشتریان و اطلاع رسانی به ایشان می‌نماید و اگر قادر به تأمین نبود، موظف به عودت وجه پرداختی مشتری در مدت ۲۴ ساعت مطابق اطلاعات حساب ارائه شده خواهد بود. بدیهی است، مشتریان نمی‌توانند به ازای مبلغ مذکور، کالای دیگری از فروشگاه را به دلخواه جایگزین و مطالبه نمایند.این بدان معنی است که تسویه حساب برای هر خرید مجزا می‌باشد و تبعات آن بر خرید و مطالبه محصول دیگر مترتب نخواهد بود.

۴- مشتری (کاربر) حق دارد به دفعات و به طور نامحدود، فایل‌های خریداری نموده خود را از طریق پنل کاربری خود در فروشگاه دانلود نماید.

۵- عموم مردم حق بازدید از محصولات و طرح سؤال فنی و کیفی مربوط به محصول مد نظرشان را قبل از خرید دارند.

۶- مشتریان از خدمات اطلاع رسانی فوری ما برخوردار بوده و بلافاصله از طریق آدرس ایمیل پشتیبانی sptgraphicshop@gmail.com در جریان روند طراحی سایت خود قرار خواهند گرفت که تمامی مستندات مرتبط با سفارش در این سیستم ثبت و در دسترس طرفین قرار می‌گیرد. علاوه بر ایمیل واحد پشتیبانی، کاربران از طریق پنل کاربری خود در سایت، قادر به ارسال تیکیت پشتیبانی خواهند بود و پاسخگویی به تیکت و ایمیل پشتیبانی از ۲۴ تا ۷۲ ساعت زمان خواهد برد. لازم به ذکر است به تماس تلفنی صرفاً در ساعات اداری(۸ صبح تا ۴ عصر) روزهای غیر تعطیل پاسخ داده خواهد شد.

حقوق فروشنده و سلب مسئولیت

۱- مشتریان جهت خرید ، پرداخت ، دسترسی و گارانتی دائم محصولات، موظف به ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در سایت هستند و دانلود مجدد خریدها از طریق ورود به همین حساب ممکن است و فروشگاه فقط در برابر خریداران عضو پاسخگو می‌باشد.

۲- فروشگاه از پاسخ به سؤالات آموزشی پیرامون محصولات فروشگاه فایل معذور است و صرفاً به سؤالاتی که مربوط به کیفیت و مختصات فنی محصولات باشد پاسخ می‌دهد.

۳- فروشگاه مسئولیتی در قبال نواقص احتمالی سیستم درگاه بانکی، تراکنش‌های ناموفق و شبکه اینترنت ندارد.

۴- گرافیک شاپ مسئولیتی درمورد نحوه طراحی، ساختار و نواقص تولیدی احتمالی فایل‌های خارجی عرضه شده ندارد وصرفاً پس از احراز لودینگ کامل آنها در رایانه و اثبات صحت کاربردی آنها در محیط‌های گرافیکی مد نظر، اقدام به عرضه‌ی آنها می‌نماید و خود، طراح آنها نیست. به طور مثال: نامناسب بودن طرح عاج لاستیک در فایل سه بُعدی آن یا ناخوشایند بودن بافت روکش صندلی و غیره.

۵- مدیر فروشگاه، تنها مرجع تأیید، حذف، ویرایش و درج مطالب مطرح شده از سوی مشتریان در پنل کاربری و نیز بخش نظرات هر محصول و محتوا محسوب می‌شود.

۶- خریداران و بازدیدکنندگان حق درج مسائل نامرتبط، غیراخلاقی و خلاف شئونات اسلامی و ملی را در پنل کاربری و همچنین بخش نظرات ندارند و بدیهی است که بخش پشتیبانی و ارتباطات نسبت به حذف این نوع مطالب درنگ نخواهند نمود.همچنین فروشنده ، جلوگیری از درج نقدهای ناصواب و غیر فنی و مطالب خارج از چهارچوب فروشگاه را حق خود می‌داند.

۷- در صورت نیاز به ارسال پستی چند خرید مختلف که به واسطه سرعت پایین اینترنت مصرفی کاربر و حجم بالای مجموعه رخ دهد، هزینه کپی لوح فشرده و ارسال پستی بر عهده مشتری خواهد بود.

۸- خریدار باید در انتخاب محصول یا نوع خدمت، دقت کافی را لحاظ نماید. درصورت خرید اشتباه یک محصول یا خدمت به هیچ وجه امکان عودت وجه مقدور نیست.

۹- گرافیک شاپ هیچگونه تعهدی در مقابل سفارشگزاران خدمات گرافیک نسبت به آرشیو سفارشات تسویه شده ندارد و مسئولیت حفظ و نگهداری این آثار بر عهده سفارش دهنده میباشد. بدیهی است در صورت فقدان فایلها و خدمات، دستیابی مجدد منوط به سفارشگزاری دوباره است.

تبصره: این مسئله شامل بخش فروشگاه فایل نمیشود.

۱۰- گرافیک شاپ زیر نظر عضو رسمی انجمن طراحان گرافیک ایران اداره شده و محصولات آن مطابق با نیازهای بومی و با زحمت فراوان و صرف وقت و دقت به تولید می‌رسند. همچنین محصول خریداری شده صرفاً جهت رفع نیاز شخص مشتری بوده و تکثیر و توزیع یا کپی ازآن به هر شکل و عنوان جرم محسوب می‌شود. بدیهی است مدیریت گرافیک شاپ پیگیری قضایی متخلفین و دریافت خسارت وارده از طریق بخش حقوقی صنف طراحان گرافیک ایران را حق خود می داند و با جدیت آن را پیگیری می‌نماید.

۱۱- خرید شما مشتریان عزیر منوط به پذیرش مفاد فوق است که قبل از شروع پرداخت وجه، آگاهی از آنها را در بخش خود تیک زده و قرائت قوانین را تأیید می‌نمایید بنا براین فروشگاه هیچگونه عذری مبنی بر عدم اطلاع شما از قوانین را نمی‌پذیرد.

۱۲- درخدماتی همچون “پشتیبانی وب” یا بروزسانی قالب و افزونه‌ها، ملاک خاتمه خدمت، انقضای مدت قرارداد یا فوت مالک و مدیر سایت”گرافیک شاپ” خواهد بود و تمامی تعهدات به صورت یکجانبه منقضی می‌گردند.

۱۳- دخل و تصرف در هاست و پیشخوان و تنظیمات سایت و مکاتبه بدون اطلاع ما با مبادی مرتبط با سایت(شرکت هاستینگ-ژاکت و…)، حذف و نصب بدون هماهنگی قالب یا افزونه و نیز عدم اطلاع رسانی ما نسبت به ایمیل و هشدارهای دریافتی توسط کارفرما (مدیر سایت) از سوی نهادهای مرتبط با دامنه و هاست و سایر امکانات مرتبط آن موجب انقضای یکجانبه قرارداد پشتیبانی(بدون بازگشت وجه) خواهد شد و هر گونه انحراف ما از مسیر پشتیبانی و اتلاف وقت مشمول جریمه نقدی به ازای هر ساعت ۴۰ هزار تومان خواهد بود. همچنین مشتری متخلف، موظف به پرداخت دستمزد کلیه خدماتی است که به صورت مازاد بر پلن پشتیبانی و یا به شکل هدیه دریافت نموده است خواهد بود.

۱۴- خدمات آموزش و پشتیبانی شامل مشتریانی است که لینک گرافیک شاپ را در فوتر سایت خود دارند و در صورت حذف نام طراح از سامانه تحویلی، از لیست دریافت کنندگان خدمات آموزش، پشتیبانی و بروزرسانی اختصاصی گرافیک شاپ حذف خواهند شد. این مسئله شامل افرادی که سایت وردپرسی دارند و فقط نیاز به پشتیبانی دارند نیز هست و نام گرافیک شاپ بعنوان پشتیبان و توسعه دهنده در فوتر ثبت خواهد شد.

۱۵-گرافیک شاپ بهیچ وجه مشاوره و آموزش حضوری ندارد. روال آموزش ما، تحویل مجموعه آموزشی به صورت فیلم  و فایل مصور متنی است که شما مشاهده فرموده و خیلی سریع مسلط خواهید شد و درصورت داشتن اشکال می‌توانید تا یکماه با زدن تیکت از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید در غیر این صورت می‌بایست مشترک پشتیبانی ما نزد دهکده وب شوید.

۱۶- معیار آغاز طراحی وب، از زمان در دسترس قرار گرفتن دامنه برای طراح است که روزهای تعطیل رسمی و غیر اداری از این ایام کسر می‌گردد.

۱۷- گرافیک شاپ صرفاً برای وب سازمانی قرارداد مجزا عقد می‌کند زیرا نمونه کارهای وب شخصی و فروشگاهی خود را جهت بررسی مشتری به صورت لینک در صفحه نخست قرار داده است که دارای المان‌های مشخص و مشهور مدیریت محتوا از سیستم وردپرس نظیر وبلاگ، گالری نمونه کار، اسلایدر، و سیستم فروشگاهی ووکامرس می‌باشند و پرداخت هزینه یک پلان منوط به زدن تیک قوانین ما است و این در حکم عقد قرارداد و پذیرش شروط گرافیک شاپ است، پس عقد هرگونه قرارداد مجزا برای سایر پلان‌ها منتفی است.

۱۸- مشتریان جهت دریافت منابع آموزشی باید تیکت بزنند و آدرس دقیق با کد پستی ارسال فرمایند تا منابع مذکور برای ایشان خریداری و تحویل گردد. همچنین آموزش گرافیک و تغییرات تصاویر سایت جزو پلان طراحی وب نیست.

۱۹- مشتریان ملزم به رعایت حق مالکیت معنوی منابع آموزشی ارسالی از طرف گرافیک شاپ هستند و به علت کپی رایت مجموعه‌ها حق ندارند آنها را در اختیار دیگری قرار دهند. منابع  برای هر مشتری به صورت مجزا خرید و علاوه بر دسترسی از طریق دانلود از طریق پست نیز قابل ارسال هستند.

۲۰- گرافیک شاپ بخش کد نویسی نداشته و از منابع صفحه سازها و قالب‌های معتبر وردپرس بهره می‌برد که به تنهایی قادر به پوشش بیش از۹۰ درصد سفارشات است. به همین منظور ما نمونه وبسایت‌های طراحی شده و امکانات هریک را با لینک آن در معرض بازدید مشتریان قرار دادیم تا بررسی و مقایسه نمایند و فقط در قبال نمونه‌‌ها پاسخگو هستیم.

۲۱- طراحی صفحات مازاد بر پلان وب خریداری شده و امکانات اختصاصی، سفارشی سازی و یا انتقال محصولات یک فروشگاه آماده به قالب جدید و پیکربندی مجدد آن، مستلزم هماهنگی و اعلام رسمی درخواست از طریق تیکت یا ایمیل پشتیبانی به صورت مجزا برای هر سفارش است و در نهایت منجر به پرداخت هزینه اعلام شده از سوی کارشناسان گرافیک شاپ خواهد بود. همچنین آموزش و پشتیبانی قالب یا افزونه‌های سفارشی خریداری شده از مارکتهای معتبر، از طریق ارسال تیکت پنل کاربران در همان فروشگاه میسر خواهد بود و گرافیک شاپ در این زمینه هیچ مسئولیتی نخواهد داشت. نوع هاست به عنوان یک آپشن محسوب می‌شود و جزء پلن وب نیست و به تناسب نیاز مشتری به طور مجزا خریداری خواهد شد.

۲۲- ما به مشتریان توصیه می‌کنیم که لوازم اصلی سایت(قالب و افزونه‌ها) را برای همیشه در چنگ خود داشته باشند و بدین منظور ایشان را به خرید امکانات سایت از قبیل قالب و افزونه‌ها از فروشگاه‌های معتبر ایرانی با نام کاربری و ایمیل شخصی تشویق می‌نماییم تا در صورت فقدان ما، همواره به سورس لوازم سایت خود و آخرین نسخه بروزرسانی آنها دسترسی داشته باشند و بتوانند از طریق یک پشتیبان دیگر، سایت خود را بروزرسانی نمایند، زیرا عدم بروزرسانی وردپرس، قالب و افزونه‌ها موجب بروز خطا، هک و بالا رفتن مصرف منابع سرور میزبان ایشان و در نهایت قطع کامل سرویس از سوی شرکت هاستینگ خواهد شد. همچنین با توجه به نسبی بودن امنیت وب و تعداد میلیونی حملات اینترنتی رباتیک به سرورهای میزبانی، گرافیک شاپ هیچگونه مسئولیتی در قبال این حملات و نتایج آن ندارد و صرفاَ بر اساس امکانات امنیتی موجود در مخزن وردپرس نسبت به ایمن سازی سایت مشتری اقدام می‌نماید و مشتری حق اعتراض پیرامون زمان صرف شده برای رفع نقص و یا ایرادات حاصل از بروزرسانی اجزای سایت که منجر به ناهماهنگی یا توقف برخی سرویسها شود را ندارد و ملزم به پرداخت هزینه مازاد جهت بررسی دقیق‌تر مسئله توسط کارشناس خبره برنامه نویس خواهد بود.

۲۳- مشتریان حق ندارند نام و رمز عبور کاربری خود را به هیچ عنوان در اختیار غیر قرار دهند و در صورت کشف موضوع، پنل کاربری ایشان به حالت تعلیق در خواهد آمد.

۲۴- هنرمندان ما از فارغ التحصیلان سطح بالای کشور و دارای تجربه سالیان متمادی فعالیت هنری هستند و مشتریان به هیچ ‌وجه حق اعتراض پیرامون کیفیت و کمیت خدمات سفارشی مربوط به تولید آثار تجسمی نظیر خوشنویسی، نقاشی، مجسمه و حجم پردازی و نظایر آن را ندارند و پرداخت وجه در حکم پذیرش سطح خدمات، سلیقه و توانایی هنرمندان وابسته به این سامانه تلقی خواهد شد و از این رو امکان لغو سفارش و عودت وجه میسر نیست. ذکر این نکته ضروری است که سلیقه یک مشتری در حکم اثر انگشت او است که نزدیک شدن حداکثری به ساختار آن تا مرز صد‌ درصد برای هیچ کس ممکن نیست!

۲۵-هزینه ارسال آثار هنری سفارشی بر عهده مشتری است و با هماهنگی قبلی صورت خواهد گرفت.

قوانین انتقال دامنه

الف- ملاک رزور قطعی یک دامنه در گرافیک شاپ، تماس مستقیم خواهان (خریدار/ شخص حقیقی یا حقوقی-در این مقال) با این سامانه و ارسال درخواست کتبی به صندوق پیام آن در برگه تماس با ما، همراه با ذکر دقیق و کامل دامنه (مثلا: domain.ir) ،اطلاعات هویتی شامل نام، نام خانوادگی، کد ملی، ایمل، آدرس و کد پستی معتبر، شماره ثابت و همراه می‌باشد.

ب- گرافیک شاپ هیچگونه مسئولیتی در قبال احراز هویت خواهان (خریدار) محترم در مورد دامنه موصوف ندارد، اما وی متعهد است که در هنگام ثبت نام در سایت موصوف اطلاعات صحیح هویتی مذکور در بند الف را ضمن ارسال در پیام درخواست، در فرم ثبت نام نیز عیناً درج نموده و گرافیک شاپ می‌تواند به صلاحدید خود نسبت به اعتبار سنجی آنها اقدام نماید.

پ- اطلاعات هویتی مذکور در بند الف می‌بایست در طی سه مرحله ۱- ارسال پیام درخواست از صندوق ارتباط با ما(گرافیک شاپ) ۲- فرم ثبت نام و خرید (گرافیک شاپ) و ۳- مرکز ثبت دامنه ملی (ایرنیک) یکسان باشد(شماره ۳ فقط در مورد دامنه ملی صدق می‌کند).

ت- اولویت رزرو با شخصی است که بند الف (ارسال درخواست کتبی به صندوق پیام) را زودتر انجام داده و به تأیید نهایی گرافیک شاپ رسیده باشد وهیچ فرد دیگری حق ندارد بدون هماهنگی قبلی نسبت به پرداخت مبلغ مندرج برای دامنه اقدام کند و اصطلاحاً پیشدستی نماید(مبلغ مسترد می‌شود و خرید مردود خواهد بود).

ث- مشتریان پس از واریز وجه و دریافت ایمیل فاکتور، بعنوان  رزرو کننده قطعی دامنه ملی تلقی می‌گردند و عنوان مالک زمانی اطلاق می‌شود که مراحل ثبت درخواست انتقال در سامانه ایرنیک طی شده و رسماً صلاحیت دریافت دامنه موصوف از آن نهاد را احراز نمایند. این مورد برای دامنه خارجی صدق نمی‌کند.

ج- کلیه هزینه‌های انتقال دامنه بر عهده خواهان (خریدار) محترم می‌باشد و شرایط و تشریفات اداری انتقال مطابق شیوه مندرج در برگه راهنمای سایت ایرنیک خواهد بود.

چ- گرافیک شاپ هیچگونه مسئولیتی در قبال اهداف خواهان (خریدار) محترم در مورد دامنه موصوف ندارد.

ح- گرافیک شاپ هیچگونه مسئولیتی در قبال مدت زمان انتظار تأیید انتقال از سوی مرکز ایرنیک (برای دامنه ملی) و ریجسترار خارجی با نماینده رسمی کشوری (برای دامنه غیر ملی) ندارد.

خ- مبلغ پرداختی خواهان (خریدار) محترم تا زمان تحویل رمز انتقال (PIN Code) از سوی مالک فعلی به خواهان/خریدار بعنوان امانت نزد گرافیک شاپ باقی خواهد بود و پس ازتحویل کد مذکور به خواهان/خریدار به هیچ وجه قابل بازگشت نخواهد بود. این روند برای دامنه خارجی در پی ارسال درخواست انتقال و تایید ایمیل ارسال شده از سوی ریجسترار توسط مالک فعلی جاری خواهد بوذ.

د- انجام پرداخت هزینه تعیین شده تملک دامنه به منزله معامله قطعی است و حق فسخ برای خواهان (خریدار) فقط بواسطه اثبات عدم صحت انتقال از سوی ایرنیک میسر بوده و مبلغ بیع تا حداقل ۳۰ روز قابل عودت نیست.

ذ- گرافیک شاپ حق دارد در صورت بروز هرگونه مشکل از سوی خواهان (خریدار) شامل مزاحمت تلفنی، کتبی و … در خلال عملیات انتقال (قبل از ارسال درخواست سیستمی به مراجع رسمی انتقال)، این عملیات را به صورت یکجانبه لغو و معامله را فسخ نموده و مبلغ امانت را حداکثر تا ۷۲ ساعت بعد از وقوع مسئله مسترد نماید و خواهان حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.

ر- گرافیک شاپ متعهد است بعد از وصول وجه و ارائه فاکتور الکترونیکی (از طریق ایمیل به خواهان) تا حد‌اکثر ۷۲ ساعت نسبت به ارسال رمز انتقال (PIN Code) اقدام نماید و خواهان می‌بایست ضمن انجام تشریفات قانونی مندرج در سایت ایرنیک، شکیبا باشد.