دکور اداری چیست؟
سازمانها و نهادهای دولتی و خصوصی و همچنین بنگاههای اقتصادی یا خدماتی دارای فضاهای دفتری و اداری هستند که مراجعین آنها جهت انجام مناسبات کاری و طی فرایندهای اداری ناگزیر به توقف در این اماکن هستند و آنچه در اینبین حائز اهمیت است، فراهم نمودن آسودگی خاطر روانی و بصری ارباب رجوع از طریق طراحی فضایی زیبا و دلنشین است تا ضمن جلب هرچه بیشتر آرامش مخاطبان،به تأثیرگذاری ماندگار در ذهن ایشان پس از مراجعه و استقرار در فضاهای مذکور ازجمله دفاتر خدمات عمومی و اجتماعی، بانکها، مراکز آموزشی، وزارتخانهها و ادارات تابعه و سایر مراکز مشابه دست یابند. بنابراین طراحی دکوراسیون داخلی به عنوان اولین گزینه جهت هموار کردن این منظور مد نظر صاحبان این فضاها قرار گرفته است. از این رو طراحان دکوراسیون با در نظر گرفتن ویژگیهای کاری در مکان مورد نظر و راهبردهای مد نظر کارفرما، بر اساس اصول زیبایی شناسی و شناخت مواد و مصالح رایج و مطلوب که سنخیت نزدیکی با نوع کار داشته باشد اقدام به ارائه طرحهای اولیه از چیدمان فضاها، فرم، رنگ، بافت، مصالح و توزیع نور مناسب و عملیات متره و برآورد کلی هزینه آلترناتیوهای ممکن مینمایند(مرحله نخست سفارش). مشتریان بسته به میزان توانایی مالی خود، یکی از آلترناتیوها را جهت تکمیل دادهها و ارائه رندرینگ و دیتایل اجرایی از سوی طراح ،سفارش میدهند(مرحله دوم سفارش). کارفرما با در دست داشتن اطلاعات کامل طرح، اقدام به عقد قرارداد اجرا با پیمانکاران مرتبط مینماید و کار توسط ایشان انجام و تحویل میشود(مرحله سوم سفارش). ممکن است بر اساس توافق کارفرما با طراح، نظارت بر نحوه کار پیمانکار یا پیمانکاران اجرایی نیز بر عهده طراح نهاده شود که هزینه این نظارت میتواند در قرارداد کلی فیمابین و یا در قرارداد مجزا تعیین و پرداخت گردد. البته شرکتهایی نیز وجود دارند که علاوه بر طراحی، عهده دار مرحله اجرای طرح خود میشوند که این مسئله ممکن است هزینه کلی کار را افزایش دهد. به همین منظور برخی کارفرمایان به سفارش طرح و دریافت اطلاعات اجرا از یک طراح اقدام مینمایند و بعد با هر یک از تخصصهای مورد نیاز (نجار، نقاش، آهنگر و …) به صورت مجزا قرارداد اجرایی میبندند و از هر کدام تخفیف جدا دریافت میکنند و به این ترتیب هزینه نهایی را به صورت قابل ملاحظهای کاهش میدهند!
به قلم: کمال محمدی مجد/مدیر نگارستان مهر/ ۱۷-۰۹-۱۳۹۴ خورشیدی
تذکر: اقتباس از مطالب با ذکر نام نویسنده و منبع بلا مانع است.
بازدید نمونه کارها
دیدن نمونه کارهای ما به شما اطمینان میدهد تا با خاطری آسوده ثبت سفارش فرمایید
ثبت سفارش
با فرم تماس سایت یا برنامه واتس اپ، ثبت سفارش فرموده و هزینه آن را پرداخت نمایید
دریافت سفارش
با توجه به مدت زمان اجرای پروژه، سفارش شما تکمیل و سپس تحویل داده خواهد شد
چرا نگارستان مهر؟
o بیش از سه دهه خدمت پرافتخار و جلب اعتماد ملت عزیز ایران
o دارای کادر مجرب از هنرمندان تجسمی، رسانه و کارشناسان زیبایی شناسی از مدرسان دانشگاه و انجمن خوشنویسان ایران
o انجام پروژههای متعدد هنری در سطح ملی و بین المللی بواسطه گستره تجارب تجسمی
o عضو رسمی صنف طراحان گرافیک ایران و دارای نماد اعتماد الکترونیکی
خیالتون راحت!
اکنون که از تخصص و توان ما اطمینان یافتید، با خاطری آسوده سفارش خودر را ثبت و ارسال نمایید!
ثبت سفارش با فرم تماس
سفارش خود را از فرم تماس با ما ثبت کنید
ثبت سفارش با واتس اپ
دکمه چت واتس اپ در پایین این برگه موجود است