شرایط و قوانین مجموعه گرافیک شاپ

 

قوانین مربوط به خدمات طراحی وب

تعاریف مهم

گرافیک شاپ: وبلاگ ارائه خدمات تبلیغاتی و هنر با مالکیت کمال محمدی مجد به آدرس graphicshop.ir

مشتری گرافیک شاپ: شخص حقیقی یا حقوقی مالک دامنه اینترنتی که متقاضی خدمات طراحی وب یا پشتیبانی وب گرافیک شاپ است.

پشتیبانی وب: در اینجا به خدمات پس زمینه یک سامانه اینترنتی (وبلاگ یا فروشگاه) گفته می‌شود که شامل بروزرسانی امکانات پیشخوان نظیر قالب و افزونه ها و اعمال تغییرات ساختاری و پیکربندی آنها و اعمال فرایندهای لازم امنیتی و بهینه سازی سمت سرور و پیشخوان خواهد بود.

طراحی وب: به خدمات مربوط به ایجاد یک سامانه اینترنتی (وبلاگ یا فروشگاه) گفته می‌شود که از انتخاب دامنه و هاست(فضای میزبانی) و اجاره مالکیت سالانه آنها آغاز و با نصب سیستم مدیریت محتوا، قالب و افزونه ها و پیکربندی هر کدام، افزودن ملزومات گرافیکی (پیکربندی زیباشناختی) و تست پایداری خاتمه می‌یابد.

اُپراتور سامانه: به شخصی گفته می‌شود که مسئول کنترل فرایندهای مرتبط با تولید محتوا و ارتباط با مخاطبین (یا مشتریان) یک سامانه است. این شخص می‌تواند اُپراتور بلاگ، اُپراتور محتوا یا اُپراتور فروشگاه تلقی گردد.

مقدمه

از جایی که مشتریان ما اغلب از طریق وب و یا سایر شبکه‌ها با ما آشنا شده و اقدام به تماس و سفارش‌گذاری می‌نمایند موظف به مطالعه دقیق قوانین ما هستند (که از پیش در اختیارشان قرار خواهد گرفت) و هر نوع پرداخت به ما در حکم آگاهی قبلی از قوانین گرافیک شاپ (نگارستان مهر) و پذیرش آنها تلقی می‌گردد و عذری در این زمینه پذیرفته نخواهد بود. همچنین نگارستان مهر حق دارد به فراخور زمان و نوع خدمات، این صفحه را بدون اطلاع قبلی ویرایش و بروزرسانی نماید، هر چند نتیجه تغییرات از طریق ایمیل نیز اطلاع رسانی خواهد شد. همچنین توضیحات مندرج در برگه هر محصول یا خدمت موجود در سایت graphicshop.ir در حکم قوانین ما تلقی می‌شوند و گرافیک شاپ هیچ مسئولیتی به جز رعایت مفاد مندرج و موجود در برگه محصول و یا خدمت را به عهده نخواهد گرفت.

سیاست حفظ حریم شخصی کاربران

  • گرافیک شاپ  متعهد است که حریم شخصی کاربران خود را حفظ نماید. بدین منظور خود را ملزم به رعایت استانداردهای جهانی مورد نیاز در جمع‌آوری و حفاظت  داده‌ها می‌داند.
  • مشاهده صفحات وب‌سایت‌ ما نیازمند دادن اطلاعات از سوی کاربران نمی‌باشد، اما برخی موارد از جمله ارائه خدمات بصورت الکترونیکی  و غیر حضوری مستلزم دریافت اطلاعات شخصی شما بوده  و پس از تحلیل اطلاعات این خدمات به شما ارائه می‌گردد. این اداره کل در تمامی این موارد متعهد به حفظ اطلاعات شخصی شما می‌باشد و به هیچ وجه اطلاعات فردی و شخصی کاربران خود را افشا نمی‌کند. در ادامه اقلام اطلاعاتی مورد نیاز و نحوه جمع‌آوری و کاربرد آن‌ها به اجمال بیان شده است.
  • ما حفظ امنیت اطلاعات شخصی شما را امری بسیار جدی و مهم می‌دانیم و در  پورتال  خود از سیاست‌های امنیتی و فناوری‌هایی استفاده می‌کنیم که برای محافظت از اطلاعات شخصی طراحی شده‌اند. همچنین از روش‌ها و دستورالعمل‌های امنیتی سختی که قوانین حفظ حریم خصوصی کاربران به آنها نیاز دارد، پیروی می‌کنیم. این روش‌های محافظتی ذخیره سازی، استفاده و انتشار همه اطلاعات شما را دربر می‌گیرد و از دسترسی و استفاده غیر مجاز از این اطلاعات جلوگیری می‌کند.
  • هرگونه تغییرات آتی در خط مشی حفظ حریم خصوصی ما بر روی سایت قرار خواهد گرفت و در صورت نیاز از طریق ایمیل نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

الف- حقوق مشتریان

1- مشتریان از خدمات اطلاع رسانی فوری ما برخوردار بوده و بلافاصله از طریق آدرس ایمیل پشتیبانی sptgraphicshop@gmail.com در جریان روند طراحی سایت خود قرار خواهند گرفت که تمامی مستندات مرتبط با سفارش در این سیستم ثبت و در دسترس طرفین قرار می‌گیرد. پاسخگویی به ایمیل پشتیبانی از ۲۴ تا ۷۲ ساعت زمان خواهد برد. لازم به ذکر است به تماس تلفنی صرفاً در ساعات اداری(10 صبح تا 4 عصر) روزهای غیر تعطیل اداری در پایتخت پاسخ داده خواهد شد.

2- مشتری تمامی خدمات اعلام شده از سوی گرافیک شاپ که از طریق ایمیل (sptgraphicshop@gmail.com) به اطلاع وی میرسد را بدون کم و کاست و در موعد مقرر دریافت می‌نماید و گرافیک شاپ صرفاً اجرای خدمات ذکر شده را تضمین می‌کند.

ب- حقوق فروشنده و سلب مسئولیت

1- خریدار باید در انتخاب محصول یا نوع خدمت، دقت کافی را لحاظ نماید. درصورت خرید اشتباه یک محصول یا خدمت به هیچ وجه امکان عودت وجه مقدور نیست.

2- درخدماتی همچون “پشتیبانی وب” یا بروزسانی قالب و افزونه‌ها، ملاک خاتمه خدمت، انقضای مدت خدمت یا فوت مالک و مدیر سایت”گرافیک شاپ” خواهد بود و تمامی تعهدات به صورت یکجانبه منقضی می‌گردند. طرف حساب پشتیبانی وب صرفا مالک قانونی دامنه بوده و تمامی خدمات و مراودات معطوف به این آدرس خواهد بود.

3- دخل و تصرف در هاست و پیشخوان و تنظیمات سایت و مکاتبه بدون اطلاع ما با مبادی مرتبط با سایت(شرکت هاستینگ-فروشندگان ملزومات وب و…)، حذف و نصب بدون هماهنگی قالب یا افزونه و نیز عدم اطلاع رسانی ما نسبت به ایمیل و هشدارهای دریافتی توسط کارفرما (مدیر سایت) از سوی نهادهای مرتبط با دامنه و هاست و سایر امکانات مرتبط آن موجب انقضای یکجانبه قرارداد پشتیبانی(بدون بازگشت وجه) خواهد شد و هر گونه انحراف ما از مسیر پشتیبانی و اتلاف وقت مشمول جریمه نقدی به ازای هر ساعت 180 هزار تومان خواهد بود. همچنین مشتری متخلف، موظف به پرداخت دستمزد همه خدماتی است که به صورت مازاد بر پلن پشتیبانی و یا به شکل هدیه دریافت نموده است مطابق هزینه مندرج هر خدمت در سامانه گرافیک شاپ خواهد بود. سرویس پشتیبانی وب پایه فقط برای سایت اصلی بوده و سابدامین و یا سایر دامنه های حاضر در هاست نوع میزبانی را شامل نخواهد شد و همچنین گرافیک شاپ مسئولیتی در قبال تغییرات احتمالی آنها نخواهد پذیرفت مگر هر کدام در پلن پشتیبانی مجزا ثبت نام شده باشند.

4- خدمات آموزش و پشتیبانی شامل مشتریانی است که لینک گرافیک شاپ را در فوتر سایت خود دارند و در صورت حذف نام طراح از سامانه تحویلی، از لیست دریافت کنندگان خدمات آموزش، پشتیبانی و بروزرسانی اختصاصی گرافیک شاپ حذف خواهند شد. این مسئله شامل افرادی که سایت وردپرسی دارند و فقط نیاز به پشتیبانی دارند نیز هست و نام گرافیک شاپ بعنوان پشتیبان و توسعه دهنده در فوتر ثبت خواهد شد.

5- گرافیک شاپ به هیچ وجه مشاوره و آموزش حضوری ندارد. روال آموزش ما، تحویل مجموعه آموزشی به صورت فیلم  و فایل متنی مصور است که شما مشاهده فرموده و خیلی سریع مسلط خواهید شد و درصورت داشتن اشکال می‌توانید تا یک ماه با ارسال تیکت از طریق ایمیل sptgraphicshop@gmail.com از مشاوره رایگان ما بهره‌مند شوید در غیر این صورت می‌بایست مشترک پشتیبانی سالیانه ما شوید.

6- معیار آغاز طراحی وب، از زمان در دسترس قرار گرفتن دامنه برای طراح است که روزهای تعطیل رسمی و غیر اداری از این ایام کسر می‌گردد.

7 گرافیک شاپ صرفاً برای طراحی وب سازمان‌ها قرارداد عقد می‌کند زیرا نمونه کارهای وب شخصی و فروشگاهی خود را جهت بررسی مشتری به صورت لینک در صفحه نخست قرار داده است که دارای المان‌های مشخص و مشهور مدیریت محتوا از سیستم وردپرس نظیر وبلاگ، گالری نمونه کار، اسلایدر، و سیستم فروشگاهی ووکامرس می‌باشند و پرداخت هزینه یک پلان منوط به زدن تیک قوانین ما در سایت یا پذیرش آنها در پاسخ ایمیل ارسالی از سوی ما است و این در حکم عقد قرارداد و پذیرش شروط گرافیک شاپ است، پس عقد هرگونه قرارداد مجزا برای سایر خدمات منتفی است.

8 مشتریان جهت دریافت منابع آموزشی باید ایمیل بزنند و آدرس دقیق با کد پستی ارسال فرمایند تا منابع مذکور برای ایشان خریداری و تحویل گردد. همچنین آموزش گرافیک و تغییرات تصاویر سایت جزو پلان طراحی وب نیست.

9 مشتریان ملزم به رعایت حق مالکیت معنوی منابع آموزشی ارسالی از طرف گرافیک شاپ هستند و به علت کپی رایت مجموعه‌ها حق ندارند آنها را در اختیار دیگری قرار دهند. منابع  برای هر مشتری به صورت مجزا خرید و علاوه بر دسترسی از طریق دانلود از طریق پست نیز قابل ارسال هستند.

10- گرافیک شاپ بخش کد نویسی نداشته و از منابع صفحه سازها، افزونه ها و قالب‌های معتبر وردپرس بهره می‌برد که به تنهایی قادر به پوشش بیش از ۹۰ درصد سفارشات است. به همین منظور ما نمونه وبسایت‌های طراحی شده و امکانات هریک را با لینک آن در معرض بازدید مشتریان قرار دادیم تا بررسی و مقایسه نمایند و فقط در قبال نمونه‌‌ها پاسخگو هستیم.

11 طراحی صفحات مازاد بر پلان وب خریداری شده و امکانات اختصاصی، سفارشی سازی و یا انتقال محصولات یک فروشگاه آماده به قالب جدید و پیکربندی مجدد آن، مستلزم هماهنگی و اعلام رسمی درخواست از طریق تیکت یا ایمیل پشتیبانی به صورت مجزا برای هر سفارش است و در نهایت منجر به پرداخت هزینه اعلام شده از سوی کارشناسان گرافیک شاپ خواهد بود. همچنین آموزش و پشتیبانی قالب یا افزونه‌های سفارشی خریداری شده از مارکتهای معتبر، از طریق ارسال تیکت توسط ما در پنل مربوطه در همان فروشگاه میسر خواهد بود و گرافیک شاپ در این زمینه هیچ مسئولیتی نخواهد داشتنوع هاست به عنوان یک آپشن محسوب می‌شود و جزء پلن وب نیست و به تناسب نیاز مشتری به طور مجزا خریداری خواهد شد.

12- خریداران محترم اختیار دارند تا با خرید امکانات اضافی و فیلدهای دلخواه از طریق مارکت‌های معتبر دارای اینماد، بر زیبایی و کارایی سایت خود و نیز رضایت بازدید کنندگان و مخاطبان بیافزایند! لازم به ذکر است که ما قبلاً امکانات پایه سایت شما نظیر قالب و افزونه را از همین مارکت‌ها خریداری خواهیم نمود که پشتیبانی آنها از طریق پنل کاربری ما نزد همان فروشگاهها و با مکاتبه توسط ما میسر است. همچنین ملزومات خریداری شده (قالب، افزونه ها، اپلیکیشن و …) از مارکت‌های معتبر دارای اینماد دارای آپدیت رایگان و خودکار تا زمان اعتبار فروش آنها نزد این مارکت‌ها است. بدیهی است لیست ملزومات خریداری شده از این مارکت‌ها در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت تا در صورت قطع احتمالی همکاری با ما بتواند نسبت به ایجاد پنل کاربری نزد ایشان و تهیه شخصی و بروزرسانی منظم آنها اقدام نماید زیرا عدم بروزرسانی وردپرس، قالب و افزونه‌ها موجب بروز خطا، هک و بالا رفتن مصرف منابع سرور میزبان ایشان و در نهایت قطع کامل سرویس از سوی شرکت هاستینگ خواهد شد. همچنین با توجه به نسبی بودن امنیت وب و تعداد میلیونی حملات اینترنتی رباتیک به سرورهای میزبانی، گرافیک شاپ هیچگونه مسئولیتی در قبال این حملات و نتایج آن ندارد و صرفاَ بر اساس امکانات امنیتی موجود در مخزن وردپرس و هاست نسبت به ایمن سازی سایت مشتری اقدام می‌نماید و مشتری حق اعتراض پیرامون زمان صرف شده برای رفع نقص و یا ایرادات حاصل از بروزرسانی اجزای سایت که منجر به ناهماهنگی یا توقف برخی سرویسها شود را ندارد و ملزم به پرداخت هزینه مازاد جهت بررسی دقیق‌تر مسئله توسط کارشناس خبره برنامه نویس و مطابق با زمان و هزینه مورد نیاز اعلام شده از سوی کارشناس خواهد بود.

13- شرکت هاستینگ سون هاست (7ho.st) که مورد وثوق گرافیک شاپ است، به صورت روزانه و در سحرگاه هر روز اقدام به تهیه بکاپ خودکار از کل اطلاعات سایت تا آن ساعت می‌نماید اما همچون سایر شرکت‌ها، مسئولیتی در قبال نگهداری آنها نمی‌پذیرد. مشترکین پشتیبانی ما (مالک دامنه یا اُپراتور محتوا و پیشخوان) موظف به دانلود فوری آخرین بکاپ ارائه شده از سوی پشتیبان فنی (گرافیک شاپ) که از طریق ایمیل پشتیبانی برای ایشان ارسال می‌گردد و نگهداری آن در فضای امن هستند، از این رو گرافیک شاپ هیچگونه مسئولیتی در قبال از دست رفتن اطلاعات سایت مخاطبان (به هر شکل ممکن) را نمی‌پذیرد. لازم به ذکر است شرکت‌های هاستینگ نیز همین توصیه را داشته و مسئولیت نابودی یا خرابی اطلاعات را نمی‌پذیرند و همواره تهیه بکاپ و نگهداری آن بعنوان وظیفه دائمی مدیر(مالک دامنه) سایت یا اُپراتور محتوا مورد اطمینان وی در نظر گرفته می‌شود.

14- بروز تداخل عملکرد هاست، قالب و افزونه‌های یک سایت در سیستم وردپرس امری کاملا طبیعی است و طراحان یک محصول معمولا برای یک نسخه وردپرس خام برنامه نویسی می‌کنند نه برای یک سایت که دارای افزونه‌های متعدد است و احتمال تداخل کدها بالاست. در صورت وجود تداخل یک افزونه مورد درخواست مشتری با سایر اجزای سایت، امکان عودت وجه محصول خریداری شده از مارکت‌ها فراهم نیست و گرافیک شاپ عودت وجه را تضمین نخواهد نمود. همچنین رفع اختلال عملکرد یک افزونه یا قالب، نیازمند اصلاح توسط طراح(خارجی یا داخلی) و ارائه نسخه جدید از سوی وی میباشد که ممکن است امری زمان بر باشد و نیازمند شکیبایی است و درصورت عدم بروزرسانی و رفع نقص یا توقف خدمات محصول، مسئولیتی بر عهده گرافیک شاپ نیست و صرفاً می‌توان در صورت موجود بودن افزونه یا قالب مشابه، آن را با دریافت هزینه از مالک سایت، تعویض نمود. تغییرات قهری سمت سرور نظیر تعویض فضای میزبانی بواسطه ارتقای سخت افزار از سوی شرکت هاستینگ و یا خرابی آن که نیازمند بازآوری سایت از آخرین نسخه بکاپ قبلی و انتقال روی سرور جدید است مستلزم صرف وقت بین یک تا 72 ساعت کاری (متغیر) است و افزایش این زمان بواسطه رفع ایرادات مربوط به هماهنگ سازی سایت با امکانات هاست جدید محتمل میباشد که منوط به شکیبایی مالک سایت بوده و گرافیک شاپ مسئولیتی در قبال بروز این روند ندارد.

15- مشتریان حق ندارند نام و رمز عبور کاربری شرکت میزبانی وب یا کنترل پنل هاست خود را به هیچ عنوان در اختیار دیگران قرار دهند و در صورت کشف موضوع، خدمات پشتیبانی ایشان به شکل یکجانبه به حالت تعلیق در خواهد آمد. همچنین صاحبان کسب و کار آنلاین که از خدمات پشتیبانی وب گرافیک‌شاپ استفاده می‌کنند موظف هستند موارد قانونی و ایمنی را در مورد استخدام اُپراتور فروش خود و احراز هویت و سوابق وی با جدیت رعایت کنند و به وی گوشزد نمایند که به هیچ وجه حق مداخله در امور پشتیبانی فنی از جمله هر گونه تغییر در ظاهر سایت و فروشگاه آنلاین یا بروزرسانی قالب و افزونه ها و تغییرات فنی و دستکاری کد آنها یا مکاتبه خودسرانه با شرکت هاستینگ و نهادهای اداری مرتبط با سایت را نداشته و جریمه ناشی از تعلیق خدمات پشتیبانی و خسارات وارده و نیز پرداخت مجدد هزینه یکساله آن بر عهده وی خواهد بود.

16- گرافیک شاپ مسئولیتی در قبال فعالیت‌ها و انتشارمحتوای فروشگاهی، وبلاگی یا تبلیغی مشتریان خود در وب سایت(وبلاگ یا فروشگاه آنلاین) طرف خدمات خود و شبکه‌های اجتماعی وابسته به آن نداشته و ‌زیان ناشی از اشتباهات تکنیکی سئو مارکتینگ یا شکایات منجر به تعلیق سامانه یا دامنه و یا اشتباهات فنی ایراد شده از سوی اُپراتور فروش، بر عهده مشتری (مالک دامنه) می‌باشد.

17- مالک دامنه موظف است یک نسخه از تمامی ایمیل‌های دریافتی مرتبط به دامنه و هاست و نهادهای اداری و قانونی مرتبط با سامانه خود را در اسرع وقت به آدرس sptgraphicshop@gmail.com ارسال نماید. عدم چک کردن روزانه ایمیل‌هایی که برای مالک دامنه (مدیر اصلی سامانه) ارسال می‌شوند موجب غفلت وی از ضررهای احتمالی و هشدارهای مطرح شده از سوی نهادهای اداری و قانونی مرتبط با سامانه خواهد شد و گرافیک شاپ مسئولیتی در قبال عواقب آن نخواهد داشت. به طور مثال ایمیل اخطار از سوی شرکت هاستینگ پیرامون قطعی سرویس در ساعاتی خاص بواسطه بروزرسانی، مسائل فنی و امنیتی و یا اخطار اتمام دوره خدمات میزبانی یا دوره اجاره مالکیت دامنه و ….

18- گرافیک شاپ حق دارد مبلغ بدهی مشتری در یک خدمت را بدون هماهنگی قبلی، از سایر خدمات جاری وی کسر نماید ولو اینکه خدمت جاری بواسطه این کسر، متوقف گردد و مشتری متخلف، حق  مطالبه هیچگونه ضرر و زیان در این زمینه را ندارد.

19- سئو (SEO) یا عملیات پیکربندی سایت برای جلب نظر موتورهای جستجو نظیر گوگل، بینگ و… یک فرایند تخصصی است که به موازات فعالیت یک سامانه اینترنتی آغاز شده و به تدریج و با تلاش اوپراتور سامانه (یا مالک دامنه) و بسته به میزان مهارت وی در دانش سئو، ارتقاء می‌یابد. گرافیک شاپ در طراحی سایت، صرفاً پیکربندی اولیه را برای اتصال صحیح موتورهای جستجو به سامانه مورد سفارش را برعهده خواهد داشت و تعهدی در زمینه میزان سرعت رشد رتبه سایت و تعداد بازدید آن که امری زمان بر و تدریجی و معطوف به تلاش اپراتور(یا مالک دامنه) در تولید محتوا و رعایت استانداردهای سئو است ندارد.

20- دریافت اینماد و درگاه بانکی و کد رهگیری مالیاتی از تعهدات گرافیک شاپ نیستعزیزانی که شخصاً مایل به انجام مراحل قانونی مختلف مرتبط با وب سایت یا فروشگاه آنلاین خود نیستند می‌بایست با هماهنگی قبلی و پرداخت هزینه پیگیری اینگونه مراحل نظیر: ثبت دامنه نزد سازمان دامنه ملی ایران، دریافت اینماد، دریافت درگاه واسط بانکی و…اقدام نمایند. این نکته قابل توجه است که گرافیک شاپ بعنوان همیار اقدام به پیگیری موارد ثبت در سامانه‌های مربوطه نموده و نتایج آنها را در هر مرحله به اطلاع مالک دامنه و سایت می‌رساند و مسئولیتی در قبال زمان صرف شده در این سازمان‌ها جهت تایید نهایی فرایند ندارد. همچنین مالک دامنه و سایت متعهد است مدارک مورد نیاز را طی مراحل ثبت درخواست در اختیار گرافیک شاپ قرار دهد و هزینه این مراحل نظیر احراز آدرس توسط سامانه پست، هزینه اینماد و ….را طی فاکتور یا اسکرین شات دریافتی به گرافیک شاپ پرداخت نماید. همچنین دریافت کد رهگیری مالیاتی صرفاً توسط مالک دامنه کسب و کار صورت خواهد گرفت.

قوانین انتقال دامنه

الف- ملاک رزور قطعی یک دامنه در گرافیک شاپ، تماس مستقیم خواهان یا خریدار/ شخص حقیقی یا حقوقی مرتبط با این سامانه و ارسال درخواست کتبی به ایمیل ما (sptgraphicshop@gmail.com، همراه با ذکر دقیق و کامل دامنه (مثلاً: domain.ir) ،اطلاعات هویتی شامل نام، نام خانوادگی، کد ملی، ایمل، آدرس و کد پستی معتبر، شماره ثابت و همراه می‌باشد.

ب گرافیک شاپ هیچگونه مسئولیتی در قبال احراز هویت خواهان (خریدار) محترم در مورد دامنه موصوف ندارد، اما وی متعهد است که در هنگام ثبت نام در سایت موصوف اطلاعات صحیح هویتی مذکور در بند الف را ضمن ارسال در پیام درخواست، در فرم ثبت نام نیز عیناً درج نموده و گرافیک شاپ می‌تواند به صلاحدید خود نسبت به اعتبار سنجی آنها اقدام نماید.

پ- اطلاعات هویتی مذکور در بند الف می‌بایست در طی سه مرحله ۱– ارسال پیام درخواست از طریق ایمیل ما (sptgraphicshop@gmail.com۲- فرم ثبت نام و خرید (گرافیک شاپ) و ۳- مرکز ثبت دامنه ملی (ایرنیک) یکسان باشد(شماره ۳ فقط در مورد دامنه ملی صدق می‌کند).

ت- اولویت رزرو با شخصی است که بند الف (ارسال درخواست کتبی به به ایمیل ما:sptgraphicshop@gmail.com ) را زودتر انجام داده و به تأیید نهایی گرافیک شاپ رسیده باشد وهیچ فرد دیگری حق ندارد بدون هماهنگی قبلی نسبت به پرداخت مبلغ مندرج برای دامنه اقدام کند و اصطلاحاً پیشدستی نماید(مبلغ مسترد می‌شود و خرید مردود خواهد بود).

ث- مشتریان پس از واریز وجه و دریافت ایمیل فاکتور، بعنوان رزرو کننده قطعی دامنه ملی تلقی می‌گردند و عنوان مالک زمانی اطلاق می‌شود که مراحل ثبت درخواست انتقال در سامانه ایرنیک طی شده و رسماً صلاحیت دریافت دامنه موصوف از آن نهاد را احراز نمایند. این مورد برای دامنه خارجی صدق نمی‌کند.

ج- کلیه هزینه‌های انتقال دامنه بر عهده خواهان (خریدار) محترم می‌باشد و شرایط و تشریفات اداری انتقال مطابق شیوه مندرج در سایت ایرنیک خواهد بود.

چ گرافیک شاپ هیچگونه مسئولیتی در قبال اهداف خواهان (خریدار) محترم در مورد دامنه موصوف ندارد.

ح- گرافیک شاپ هیچگونه مسئولیتی در قبال مدت زمان انتظار تأیید انتقال از سوی مرکز ایرنیک (برای دامنه ملی) و ریجسترار خارجی با نماینده رسمی کشوری (برای دامنه غیر ملی) ندارد.

خ مبلغ پرداختی خواهان (خریدار) محترم تا زمان تحویل رمز انتقال (PIN Code) از سوی مالک فعلی به خواهان/خریدار بعنوان امانت نزد گرافیک شاپ باقی خواهد بود و پس ازتحویل کد مذکور به خواهان/خریدار به هیچ وجه قابل بازگشت نخواهد بوداین روند برای دامنه خارجی در پی ارسال درخواست انتقال و تایید ایمیل ارسال شده از سوی ریجسترار توسط مالک فعلی جاری خواهد بوذ.

د- انجام پرداخت هزینه تعیین شده تملک دامنه به منزله معامله قطعی است و حق فسخ برای خواهان (خریدار) فقط بواسطه اثبات عدم صحت انتقال از سوی ایرنیک میسر بوده و مبلغ بیع تا حداقل ۳۰ روز قابل عودت نیست.

ذ- گرافیک شاپ حق دارد در صورت بروز هرگونه مشکل از سوی خواهان (خریدار) شامل مزاحمت تلفنی، کتبی و … در خلال عملیات انتقال (قبل از ارسال درخواست سیستمی به مراجع رسمی انتقال)، این عملیات را به صورت یکجانبه لغو و معامله را فسخ نموده و مبلغ امانت را حداکثر تا ۷۲ ساعت بعد از وقوع مسئله مسترد نماید و خواهان حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.

ر گرافیک شاپ متعهد است بعد از وصول وجه و ارائه فاکتور الکترونیکی (از طریق ایمیل به خواهان) تا حد‌اکثر ۷۲ ساعت نسبت به ارسال رمز انتقال (PIN Code) اقدام نماید و خواهان می‌بایست ضمن انجام تشریفات قانونی مندرج در سایت ایرنیک، شکیبا باشد.

………………………………………….

قوانین مربوط به سفارش آثار تجسمی

۱- مشتریان جهت خرید ، پرداخت ، دسترسی و گارانتی دائم محصولات، موظف به ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در سایت هستند و دانلود مجدد خریدها از طریق ورود به همین حساب ممکن است و فروشگاه فقط در برابر خریداران عضو پاسخگو می‌باشد.

۲- فروشگاه از پاسخ به سؤالات آموزشی پیرامون محصولات فروشگاه فایل معذور است و صرفاً به سؤالاتی که مربوط به کیفیت و مختصات فنی محصولات باشد پاسخ می‌دهد.

۳- فروشگاه مسئولیتی در قبال نواقص احتمالی سیستم درگاه بانکی، تراکنش‌های ناموفق و شبکه اینترنت ندارد.

۴- گرافیک شاپ مسئولیتی درمورد نحوه طراحی، ساختار و نواقص تولیدی احتمالی فایل‌های خارجی عرضه شده ندارد وصرفاً پس از احراز لودینگ کامل آنها در رایانه و اثبات صحت کاربردی آنها در محیط‌های گرافیکی مد نظر، اقدام به عرضه‌ی آنها می‌نماید و خود، طراح آنها نیست. به طور مثال: نامناسب بودن طرح عاج لاستیک در فایل سه بُعدی آن یا ناخوشایند بودن بافت روکش صندلی و غیره.

۵- مدیر فروشگاه، تنها مرجع تأیید، حذف، ویرایش و درج مطالب مطرح شده از سوی مشتریان در پنل کاربری و نیز بخش نظرات هر محصول و محتوا محسوب می‌شود.

۶- خریداران و بازدیدکنندگان حق درج مسائل نامرتبط، غیراخلاقی و خلاف شئونات اسلامی و ملی را در پنل کاربری و همچنین بخش نظرات ندارند و بدیهی است که بخش پشتیبانی و ارتباطات نسبت به حذف این نوع مطالب درنگ نخواهند نمود.همچنین فروشنده ، جلوگیری از درج نقدهای ناصواب و غیر فنی و مطالب خارج از چهارچوب فروشگاه را حق خود می‌داند.

۷- در صورت نیاز به ارسال پستی چند خرید مختلف که به واسطه سرعت پایین اینترنت مصرفی کاربر و حجم بالای مجموعه رخ دهد، هزینه کپی لوح فشرده و ارسال پستی بر عهده مشتری خواهد بود. همچنین هزینه ارسال سفارشات بخش نگارستان مهر نیز بر عهده مشتریان عزیز خواهد بود.

۸- خریدار باید در انتخاب نوع سفارش و خدمت، دقت کافی را لحاظ نماید. درصورت خرید اشتباه یک محصول یا خدمت به هیچ وجه امکان عودت وجه مقدور نیست.

۹- گرافیک شاپ هیچگونه تعهدی در مقابل سفارشگزاران خدمات گرافیک نسبت به آرشیو سفارشات تسویه شده ندارد و مسئولیت حفظ و نگهداری این آثار بر عهده سفارش دهنده میباشد. بدیهی است در صورت فقدان فایلها و خدمات، دستیابی مجدد منوط به سفارشگزاری دوباره است.

۱۰- گرافیک شاپ زیر نظر عضو رسمی انجمن طراحان گرافیک ایران اداره شده و محصولات آن مطابق با نیازهای بومی و با زحمت فراوان و صرف وقت و دقت به تولید می‌رسند. همچنین محصول خریداری شده صرفاً جهت رفع نیاز شخص مشتری بوده و تکثیر و توزیع یا کپی ازآن به هر شکل و عنوان جرم محسوب می‌شود. بدیهی است مدیریت گرافیک شاپ پیگیری قضایی متخلفین و دریافت خسارت وارده از طریق بخش حقوقی صنف طراحان گرافیک ایران را حق خود می داند و با جدیت آن را پیگیری می‌نماید.

۱۱- خرید شما مشتریان عزیر منوط به پذیرش مفاد فوق است که قبل از شروع پرداخت وجه، آگاهی از آنها را در بخش خود تیک زده و قرائت قوانین را تأیید می‌نمایید بنا براین فروشگاه هیچگونه عذری مبنی بر عدم اطلاع شما از قوانین را نمی‌پذیرد.

12- مشتریان حق ندارند نام و رمز عبور کاربری خود را به هیچ عنوان در اختیار غیر قرار دهند و در صورت کشف موضوع، پنل کاربری ایشان به حالت تعلیق در خواهد آمد.

13- هنرمندان ما از فارغ التحصیلان سطح بالای کشور و دارای تجربه سالیان متمادی فعالیت هنری هستند و مشتریان به هیچ ‌وجه حق اعتراض پیرامون کیفیت و کمیت خدمات سفارشی مربوط به تولید آثار تجسمی نظیر خوشنویسی، نقاشی، مجسمه و حجم پردازی و نظایر آن را ندارند و پرداخت وجه در حکم پذیرش سطح خدمات، سلیقه و توانایی هنرمندان وابسته به این سامانه تلقی خواهد شد و از این رو امکان لغو سفارش و عودت وجه میسر نیست. ذکر این نکته ضروری است که سلیقه یک مشتری در حکم اثر انگشت او است که نزدیک شدن حداکثری به ساختار آن تا مرز صد‌ درصد برای هیچ کس ممکن نیست!

14-هزینه ارسال آثار هنری سفارشی بر عهده مشتری است و با هماهنگی قبلی صورت خواهد گرفت.

15-بازه زمانی تولید و تحویل سفارشات هنری قبلاً با مشتری هماهنگ می‌گردد که ایام تعطیل رسمی در پایتخت جزو آن محسوب نمی‌گردد.

16-بازه تحویل آثار خوشنویسی دیجیتالی بین 24 تا 72 ساعت، بدون احتساب ویرایش بعدی خواهد بود. این مورد بسته به حجم کار قابل افزایش است که قبلا با مشتری هماهنگ میشود.

17-بازه تحویل آثار خوشنویسی دستی بین 5 تا 7 روز کاری و فاقد ویرایش بعدی خواهد بود.این مورد بسته به حجم کار قابل افزایش است که قبلا با مشتری هماهنگ میشود.

18-بازه تحویل آثار خوشنویسی گرافیکی و تایپو گرافی به منظور تبلیغات، تتو و… بین 4 تا 7 روز کاری ، بدون احتساب ویرایش بعدی خواهد بود.این مورد بسته به حجم کار قابل افزایش است که قبلا با مشتری هماهنگ میشود.

19-گرافیک شاپ حق دارد مبلغ بدهی مشتری در یک خدمت را بدون هماهنگی قبلی، از سایر خدمات جاری وی کسر نماید ولو اینکه خدمت جاری بواسطه این کسر متوقف گردد و مشتری متخلف، حق  مطالبه هیچگونه ضرر و زیان در این زمینه را ندارد.

 

شرایط خرید امن و هشدار پلیس فتا

  • از کسانی خرید کنید که امکان ملاقات حضوری با آنها پیش از انجام معامله وجود داشته باشد.
  • هرگز پیش از دریافت کالا هزینه‌ای پرداخت نکنید.
  • اگر فروشنده اطلاعات شخصی یا اطلاعات حساب بانکی خود را ارائه کرد،‌ دلیل کافی برای اعتماد شما به ایشان نیست؛ ممکن است اطلاعات شخص دیگری مورد سوء‌استفاده قرار گرفته باشد.
  • از دادن اطلاعات حساس بانکی نظیر: رمز دوم کارت و ccv2 و تاریخ انقضای کارت به افراد ناشناس اکیداً خودداری فرمایید.
  • در صورت امکان، پس از خرید کالا رسید کتبی معتبر از فروشنده دریافت کنید.

بیشتر احتیاط کنید وقتی…

  • قیمت و شرایط ارائه شده بیش از حد عالی به نظر می‌رسد.
  • فروشنده یا خریداری که بی‌دلیل و به طرزی مشکوک اطلاعات حساب بانکی شما را می‌پرسد.
  • می‌خواهید مبلغ قابل توجهی به کسی که نمی‌شناسید، بپردازید. سعی کنید در محلی امن مانند پایگاه‌های پلیس یا شعب بانک‌ها قرار بگذارید.

به خاطر داشته باشید:

  • در خرید پستی، شما پیش از اطمینان از صحت کالا هزینه را پرداخت کرده‌اید که این مورد خالی از ریسک نیست و ما انجام آن را به هیچ عنوان توصیه نمی‌کنیم.
  • بهتر است نقدی معامله کنید. چک و سفته ممکن است نقد نشوند.
  • در مورد برخی کالاها بهتر است درخواست فاکتور خرید و احیاناً بسته‌بندی اولیه را از فروشنده داشته باشید.
  • بهتر است قبل از تحویل کالا یا خودروی خود در ازای چک‌های رمزدار بانکی، با مراجعه به بانک مربوط از اصالت آن اطمینان حاصل کنید.

در صورت ایجاد مزاحمت برای شما، می‌توانید با مراجعه به سایت پلیس فتا،‌ از اطلاعات تماس پلیس فتای محل سکونت خود آگاه شده و موضوع را از آن طریق پیگیری کنید؛ در این موارد مطمئن باشید «دیوار هنر» همکاری‌های لازم را با این مرجع قانونی جهت پیگیری مشکل شما انجام می‌دهد. همچنین در صورت مواجه با موارد مشکوک، آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir بخش مرکز فوریت‌های سایبری لینک ثبت گزارش‌های مردمی اعلام کنید.